[S] Sakralnie

Dzięki uprzejmości kolegi Bartka, zwanego Hetmanem, miałem możliwość sprawdzić w praktyce jego nowy obiektyw Samyang 8mm (fish-eye). Przyznam bez bicia, że pierwszy raz w życiu miałem w ręce taki obiektyw i mimo doświadczeń z szerokokątną Sigmą 10-20, rybie oko postawiło mnie w trudnej sytuacji. Początkowo chciałem umieścić post wyłącznie ze zdjęciami wykonanymi tym obiektywem, ale weny twórczej starczyło mi na dosłownie trzy, cztery ujęcia (które może i się kiedyś pojawią). Postanowiłem połączyć to jednodniowe wypożyczenie z ciągle odkładaną sesją fotograficzną w parafialnym kościele pod wezwaniem Chrystusa Jedynego Zbawiciela w Swarzędzu. Ksiądz proboszcz Marek Frąszczak nie miał obiekcji (za co serdecznie dziękuję!), więc zaopatrzony w sprzęt pojawiłem się dziś w kościele i udało mi się wykonać kilka zdjęć. Nie wszystkie oczywiście zrobiłem fisheyem, bo byłoby trochę monotonnie, ale mam nadzieję, że dałem radę choć w części pokazać piękno tej świątyni. Zdjęć powstało niewiele, ale zasadniczo jestem z nich zadowolony.

Komentarze