[S] Nieoficjalny fotospacer

Zapowiadany spacer odbył się dzisiejszego całkiem przyjemnego poranka - niestety, frekwencja nie dopisała i jednak chęć snu przemogła niektórych uczestników. W myśl zasady, że nie ilość się liczy, tylko jakość, nie zniechęciliśmy się i zaliczyliśmy zaplanowaną trasę (z małym wyjątkiem ulicy Masztalarskiej i obejścia nią Starego Rynku od północy). Pod koniec głód i zimno trochę dały się we znaki, ale (mam nadzieję) nikt nie był zawiedziony.

Na razie wrzucam tylko swoje zdjęcia, zaś pełne fotograficzne podsumowanie, czyli prezentacja najlepszych prac wszystkich uczestników odbędzie się za dwa tygodnie (taki termin został ustalony na ostateczne przejrzenie efektów sesji i wybór, ewentualnie dopieszczenie, najlepszych fotografii). Aby nie psuć zabawy, też nie pokazuję na razie tych swoich zdjęć, które najbardziej mi się spodobały po selekcji.

A teraz zapraszam do oglądania - mam nadzieję, że mimo sporej liczby zdjęć nikt się nie będzie nudził:

Komentarze

  1. Zdjęcia są super! Aż skóra mi cierpnie na myśl o tym, że to dopiero przedsmak Twoich zdobyczy...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Umiesz zrobić tak, że z czegoś zwykłego na zdjęciu wychodzi coś niezwykłego! Podoba mi się też to, że na Poznań na zdjęciach jest wyludniony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. grunt, że Mickiewicz się stawił:))))
    i, jak znam życie, był pierwszy na placu i pierwszy do zdjęcia się nadstawiał, pyszałek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez w sumie chcialem sie wybrac, ale rano nie chcialo mi sie wstac :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz