[S] Szybki marsz

Podczas oczekiwania na Krzyśka w ubiegłą sobotę pokręciłem się trochę po osiedlu Czwartaków, zachodząc też nad Jezioro Swarzędzkie. Miałem w tym swój ukryty cel (tak, pozostanie on na razie nadal ukryty), który po części udało się zrealizować. Tymczasem zapraszam do obejrzenia kilku fotografii z tej wypełnionej szybkim marszem niespełna godziny:

Czas: 1.8 sec, Ogniskowa: 58,0 mm

Czas: 20 sec, Ogniskowa: 58,0 mm

Czas: 30 sec, Ogniskowa: 58,0 mm

Czas: 0.7 sec, Ogniskowa: 58,0 mm

Czas: 1.2 sec, Ogniskowa: 58,0 mm

Czas: 0.3 sec, Ogniskowa: 58,0 mm

Komentarze

  1. Chciałoby się pójść taką ścieżką. Chociaż nie jestem do końca pewna, czy chciałabym spotkać istoty zamieszkujące jej okolice. :))) Ma niesamowity klimat.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście istot nie spotkałem, dlatego udało mi się unieść sprzęt i zdrowie cało ;o)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz