[S] XVII piętro

Poznań, takie duże i rozległe miasto!... Niektórzy nawet utrzymują, że piękne. Niestety, nie ma go skąd podziwiać, jedynie z poziomu ulic lub co wyższych kamienic. Widoki z Rataj czy osiedla Zwycięstwa nie są zbyt spektakularne.

Trochę to dziwne, że nikt nie pomyślał o punkcie widokowym. Niby w "Ekonomiku" trwają prace nad knajpką na jednym z najwyższych pięter, ale to pieśń przyszłości. Na razie można tam wjechać na siedemnaste piętro i popatrzeć w stronę południa przez niezbyt czystą szybę. Widać mniej więcej to:

Przysłona: f/4, Czas: 1/1700 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Komentarze

  1. ja ze służbowego okna mam niezły widok na Poznań, choć piętro ledwie 6.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tam na dole z prawej strony jest dworzec? Bo to akurat znam. Z przejazdów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Pani Modigliani - e, ja na Piotrowie też miałem widok z szóstego piętra. A jak się postarałem, to nawet z ósmego. Tylko że stamtąd prawie Poznania nie widać :) Co innego z Ekonomika albo inszej Andersii :D

    @Grażyna - tak, to poznański Chlebak, czyli Dworzec Główny :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz