Kamyki 2022

Prawdopodobnie to ostatnia edycja Kamyków, a i to wybrakowana, bo nie znalazłem nawet 12 przyzwoitych zdjęć, które można by tu wkleić. Jest zaledwie osiem średniaków i oto cały fotograficzny plon 2022 roku. Tak kończy się poświęcenie wizualiów na korzyść odgłosów. Zdecydowanie wolałem biegać po okolicy w mikrofonem niż z aparatem...

No, nic się na to nie poradzi, taka kolej rzeczy. Jakoś Dolny Śląsk nie nastraja mnie do pstrykania - a może to już wiek?

Trochę wstyd, ale trudno - zapraszam do obejrzenia tej smętnej resztki:

Komentarze

  1. Jak miło popatrzeć na coś innego niż śnieg, gołe drzewa, bombki, choinki i wszystko w kolorze zielono-czerwono-złotym... Mak wygląda jak motyl, a zdjęcie "Natura górą" jest super.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Już myślałem, że całkiem przeniosłaś się na FB ;)

      Usuń
    2. Nie zapominaj o Instagramie.:)))) Na blogu rzadko publikuję, ale odwiedzam i czytam.:))) Taka codzienna rundka: FB, Insta, blogi, Librus (Synergia - teraz na szczęście jest wolne:)) itp. Ile ci ludzie publikują!!! Nie nadążam!:))) Rolki, stories, relacje itp. No naprawdę chwilami nie ogarniam tej kuwety!:)))

      Usuń
    3. Ha, ha :) To ja nie jestem taki aktywny i zaglądam co najwyżej na FB, mam dwie grupy, gdzie czasem się coś dzieje, a tak staram się ignorować, chyba że coś znajomi opublikują, ale z kolei dbam, żeby nie mieć ich zbyt wielu dodanych ;) I da się żyć ;)

      Usuń
    4. Cóż, Instagram ma jeszcze jedną zaletę. Podnosi mi morale.:))) Ponieważ jest zasada, że jak się pokazuje swoje dzieła, to się pisze z czyjego tutorialu czy wzoru się korzystało. No i jak któraś z moich ulubionych Mistrzyń pochwali moją pracę, to rozumiesz...:))))

      Usuń
  2. Trafiłem do Ciebie szukając czegoś o nowej wersji Affinity. Bardzo ciekawy blog. Zdjęć we wpisie fakt, niezbyt wiele. Ale bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha. Ale mam nicka. Założyłem stronę dla znajomej emerytki, co lubi robótki :)

      Usuń
    2. Dziękuję za komentarz i odwiedziny :)

      Usuń

Prześlij komentarz