[R] Ceramiczne głowy

Przez cały maj można oglądać w gmachu Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej na Piotrowie wystawę Kolumnada II. Ja byłem na niej z czysto osobistych powodów, bo kilka rzeźb wzorowano na wizerunku mojej prywatnej siostry. Całości wystawy nie przeszedłem, ale kilka prac udało mi się uwiecznić (a przyznam, że miałem obawy, czy w ogóle będzie można fotografować, bo swego czasu chciałem robić zdjęcia ciekawemu wnętrzu Centrum Wykładowego i zostałem poinformowany przez ochroniarza, że bez pisemnego zezwolenia Rektora "się nie da"). Zapraszam zatem do obejrzenia zdjęć i... odwiedzenia samego Centrum. A nuż ktoś się wciągnie i zacznie studia na "polibudzie"?

Zachęcam do korzystania z komunikacji miejskiej lub własnych nóg, bo o miejsce parkingowe na Piotrowie jest ciężko. A oto dowód, do jakiej wprawy dochodzą studenci, szukający każdego centymetra do zaparkowania auta:

Komentarze

  1. cieszę się, że tam dotarłeś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro obiecałem, to dotarłem :oP A jakieś słowo o zdjęciach? :oD

    OdpowiedzUsuń
  3. o zdjęciach to ja nawet mogę wyrazić się w trzech słowach:
    dlaczego tylko trzy?:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam więcej, ale nie chciałem nimi dominować wpisu :oP Jak będziesz grzeczna, to może podeślę na emaila :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani M., to ile tam tych głów jest?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm... świetne! Przynajmniej te obiekty, które wybrałeś bardzo mi się podobają.
    Wersja "Damy z łasiczką" rewelacyjna. :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz