[3D] Blender w ruchu

Oczywiście, nie miałem w tytule na myśli narzędzia kuchennego, tylko program do modelowania grafiki 3D, do którego ostatnio wróciłem. Były już różne scenki renderowane statycznie, ale tym razem postanowiłem przygotować animację, a co!

Rzecz jasna, blenderowi wyjadacze uśmieją się pewnie z tego, co mi wyszło, ale ja na razie jestem zadowolony - wszystko udało mi się zrobić tak, jak tego chciałem, a robiłem praktycznie wszystko samodzielnie, od materiałów, po kształty i dobór oświetlenia. Zapraszam zatem na obejrzenie tych kilku sekund, których renderowanie (nawet na RTX3060) trwało dobre pół godziny. Strach pomyśleć, ile trwałoby na GTX960...

Komentarze

  1. Oooo! Słodkie! Co prawda to bardziej przypomina działanie moździerza niż blendera, ale mi się podobało.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, no widzisz, a to jednak Blender ;)

      Usuń
    2. Dźwięk kojarzy mi się nieco z różnymi filmikami typu ASMR, lubię np. takie https://www.youtube.com/watch?v=M8mgFQ7uyqg :)))

      Usuń
    3. O, to ciekawe, bo właśnie mam plan potrenować nagrywanie tego typu dźwięków :) Zobaczymy, co z tego wyjdzie :)

      Usuń

Prześlij komentarz