Tomasz Wróblewski w "Gadaniu Gadesa"

Dzisiaj dzień szczególny, bo mogę z - co tu dużo ukrywać - niejaką dumą zaprezentować rozmowę, którą odbyliśmy z Panem Tomaszem Wróblewskim jeszcze pod koniec lutego. Dla osób niezorientowanych w branży audio - Pan Tomasz był przez niemal ćwierć wieku redaktorem naczelnym "Estrady i Studia", które namiętnie czytałem niemal od samego początku i skąd zaczerpnąłem wiele inspiracji, głównie sprzętowo-programowych. Dziś magazyn istnieje już (niestety!) tylko w postaci strony na Facebooku, zaś Pan Tomasz skupił siły przede wszystkim na magazynie 0dB, ale nadal publikuje bardzo wartościowe merytorycznie materiały, więc warto tam zaglądać.

Mam nadzieję, że nie słychać za bardzo w moim głosie stresu i tremy, które bardzo zżerały mnie przed rozmową. Zresztą, miałem i chwilę zwątpienia, kiedy w pierwotnym terminie rozmowy Pan Tomasz się nie pojawił, jednak okazało się, że nie miał fizycznej możliwości powiadomić mnie o... braku prądu (pamiętacie lutowe wichury?). Koniec końców do rozmowy doszło i mam nadzieję, że parę ciekawych informacji udało się w niej zawrzeć. Zapraszam do słuchania!

Komentarze