[S] Mgła na drodze

Ostatnio znów pojawiły się mgły, które aż zachęcają do wspomnienia pewnego równie mglistego poranka, kiedy to pogoda była na tyle niesprzyjająca, że nie dało się robić zdjęć krajobrazowych przy pobliskim jeziorze. Żeby zupełnie nie zmarnować wypadu, powłóczyłem się ze statywem dookoła bardziej cywilizowanych miejsc. Czy w efekcie uzyskałem ciekawe zdjęcia? Zapraszam do oglądania:

Przysłona: f/8, Czas: 5.3 sec, Ogniskowa: 27,0 mm

Przysłona: f/8, Czas: 3 sec, Ogniskowa: 27,0 mm

Przysłona: f/8, Czas: 3.7 sec, Ogniskowa: 27,0 mm

Przysłona: f/8, Czas: 5 sec, Ogniskowa: 27,0 mm

Przysłona: f/8, Czas: 2.6 sec, Ogniskowa: 27,0 mm

Przysłona: f/7,1, Czas: 4.3 sec, Ogniskowa: 27,0 mm

Przysłona: f/2,8, Czas: 1/8 sec, Ogniskowa: 27,0 mm

Przysłona: f/7,1, Czas: 3.5 sec, Ogniskowa: 27,0 mm

Przysłona: f/7,1, Czas: 4.3 sec, Ogniskowa: 27,0 mm

Przysłona: f/8, Czas: 2.1 sec, Ogniskowa: 27,0 mm

Komentarze

  1. Mgła i światło to piękny zestaw. Zawsze podobały mi się zdjęcia drogi, na których światła samochodów zmieniają się w takie ciągłe linie.
    Interesuje mnie tylko jeden szczegół: jak zrobiłeś zdjęcie znad latarni? Bo nie sądzę, żebyś nosił ze sobą w plener drabinę... :))) Tresowany gołąb czy dron? :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej interesujące :-) Najbardziej podobają mi się zdjęcia nr 1, 5 i 6 (ograniczam się tylko do trzech!). Ten słup wysokiego napięcia pośród mgły staje się artystyczną instalacją :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe komentarze :o) Latarnia była sfotografowana mniej tajemniczo, niż podejrzewa Grażyna - po prostu stałem wyżej od niej ;o)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz