Anchor+Spotify

Rewolucja audiobookowa dokonana, ale żeby nie było, że tylko coś znika, to się i pojawia. Otóż jakiś czas temu zacząłem nagrywać także podcasty (które też dotknęła rewolucja), jednak pomysł spodobał mi się na tyle, że rozejrzałem się po "podcastowym rynku" i okazuje się, że jest sporo miejsc do publikowania. Najciekawszym wydała mi się platforma Anchor.fm, która jest zintegrowana nie tylko ze Spotify, ale publikowane tam podcasty potrafi udostępniać na wielu innych platformach.

Mój kanał, https://anchor.fm/gadaniegadesa jest jeszcze świeży i nie ma tam póki co zbyt wiele, ale podoba mi się już samo to, że można publikować kolejne części zgodnie z jakimś harmonogramem, więc być może po paru wstępnych, nudnych częściach zacznie się tam pojawiać coś cyklicznego i ciekawszego (mam już pewien pomysł). Na razie to taka ciekawostka.

Najfajniejsze, że można te podcasty wyszukiwać w Spotify (wystarczy wpisać "gadanie gadesa"), bo to jednak bardzo popularny serwis, a na dodatek nie traci się transferu na przesyłanie wideo, jak to ma miejsce z podcastami publikowanymi na YouTube.

Komentarze