Przeprowadzka domeny

W ostatnich dniach przeniosłem moją domenę, konradlesniak.pl do nowego dostawcy - niestety, dotychczasowy po raz kolejny podniósł opłatę za odnowienie domeny. Niestety, za domenę trzeba płacić, więc jeśli ktoś chce mieć "ładny" adres internetowy, musi sięgnąć co roku do kieszeni. Rzecz w tym, że dotychczasowa firma zażyczyła sobie tym razem już prawie 180zł opłaty za rok, podczas gdy nowa oferuje przedłużenie ważności domeny za 50zł. Cóż, wybór nie był trudny i szkoda tylko, że tę decyzję podjąłem tak późno.

Ale w zasadzie ja nie o tym - przeniesienie domeny wiąże się też z koniecznością jej skonfigurowania u nowego dostawcy, a zmiany te nie następują od razu, tylko "propagują się" po sieci od kilku minut do kilku godzin. Dlatego prosiłbym, że jeśli ktoś zauważy problem z działaniem strony https://konradlesniak.pl, niech pisze od razu komentarz alarmowy, bo mnie może to umknąć. Wprawdzie będę także sprawdzał, ale wiadomo, im więcej par oczu, tym lepiej.

Komentarze