Blogowa statystyka 2023

I tak oto zbliżył się niespodziewanie koniec roku. Czas podsumowań, czas planów na przyszłość, a na blogu Ladaco czas dorocznej blogowej statystyki. Rok temu płakałem, że udało się uzbierać niecałe 80 wpisów - co mam zatem zrobić teraz, gdy jest ich ledwo ponad 50?...

A w tym roku nie mogę się nawet pocieszyć przyzwoitym wynikiem na Gadesound, to tam też nie dobiłem do setki. I to jest właśnie najciekawsze, bo w ciągu roku nie miałem poczucia, że wpisów powstaje mało - kiedy tylko coś interesującego wpadło mi do głowy (albo po prostu się wydarzyło), pisałem artykuł to na jednego, to na drugiego bloga. Najwyraźniej moje życie stało się mniej ciekawe i ekscytujące...

Poważniej jednak podchodząc do sprawy, nie zamierzam wpadać w depresję czy zniechęcenie - no, cóż, tak wychodzi i trudno. Działań naprawczych nie będzie, spinania się także nie - najwyraźniej podcast i live'y zabierają mi tyle czasu i energii, że nie starcza ich na pisanie. Kiedy skończę nagrywanie podcastu, może i liczba wpisów na blogu się zwiększy?

Tak czy inaczej, regres jest widoczny i sam jestem teraz ciekaw, jak wypadnie nadchodzący, 2024 rok.

Komentarze