Rocznica

Ha! Jak ten czas pędzi! Właśnie zdałem sobie sprawę, że dzisiaj mija równy, okrągły rok od zamieszczenia pierwszego wpisu na moim blogu. Dużo się przez ten czas wydarzyło i dużo zmieniło. Udało się utrzymać pewną regularność, co mnie cieszy tym bardziej, że obecnie będzie z tym już raczej krucho, ze względu na dużo mniejszą możliwość wychodzenia "w plener", co zawsze było moim głównym źródłem zdjęć.

Tak czy inaczej, pozdrawiam komentujących i mailujących Czytelników - dzięki Wam kilka razy nie dałem się i to dzięki Wam powstało mnóstwo postów!

Komentarze

  1. Duże brawa za ten rok :) Czekamy na kolejne rocznice!

    Monsieur B.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) postaram się, zobaczymy, co z tego wyniknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To już rok?? Aż trudno uwierzyć, że tak szybko zleciało! Gratulacje i mimo braku czasu - kolejnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry Sąsiedzie! Czyli trafiłam na Twojego bloga idealnie w jego rocznicę :) Zdążyłam przejrzeć kilka wpisów. Szczerzę gratuluję zarówno ciekawych treści jak i przyciągających oko fotografii.

    Miło zobaczyć znajome plenery uchwycone w Twoim obiektywie.

    Pozdrawiam,
    dawna i teraźniejsza sąsiadka Magda B.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Magda B. - Ooo, no nie spodziewałem się, że zajrzysz :) Bywasz w ogóle jeszcze w Swarzędzu? Bo widziałem na FB, że Cię ciągle gna po świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także gratuluję i bardzo się cieszę, że prowadzisz ten blog, z którego dowiedziałam się sporo. Dziękuję za zrozumiałe wyjaśnienia trudnych (dla mnie) technicznych zagadnień oraz pojęć. Zaglądam tu regularnie, no, może nie od roku, ale od pierwszych kilkunastu wpisów, które zachęciły mnie, by tu szukać wskazówek, odpowiedzi, wiedzy i pięknych zdjęć.
    Cykl "Z Archiwum K", spodziewam się, pomoże Ci przetrwać trudny, niefotograficzny okres roku. Liczę też na więcej "Zasad i Wskazówek Zebranych" (o fotografowaniu), do których napisania niejednokrotnie Cię zachęcałam, przyznaję, we własnym interesie :-D.
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję jubileuszu!

    OdpowiedzUsuń
  7. A zatem toast!
    za bloga tego!
    i za Autora!

    i niech Autor wie:
    choć żeś Ladaco
    my lubimy Cię:)))
    o yeah!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz