[R] Goya na żywo

Dzisiaj, z okazji lokalnego święta (Dni Gminy) miałem okazję znaleźć się na koncercie zespołu Goya. No i co tu można powiedzieć - było świetnie! Czytałem kiedyś, że Magda Wójcik (wokalistka i założycielka zespołu) nie potrafi śpiewać na żywo, co niniejszym z całą stanowczością dementuję. Cała grupa grała i śpiewała zupełnie na żywo, bez playbacków czy innych sztuczek. Godzina naprawdę fajnej muzyki - jeśli będziecie gdzieś widzieć Goyę w swojej okolicy, wybierajcie się na koncert!

A bonusowo chyba moja ulubiona piosenka tej formacji ("chyba", bo mają bardzo dużo fajnych piosenek):

Komentarze

  1. Zawsze podobał mi się ten zespół (głos wokalistki!), ale przez wiele lat nic o nim nie słyszałam i wręcz zapomniałam nazwy. Cieszę się więc, że istnieje nadal :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, mają się całkiem dobrze i nawet na wrzesień planują wydanie nowej płyty :) W sumie, jeśli lubisz głos Magdy, to Ci polecę jeszcze jej solową płytę "Utkane z wyobrażeń" - jest naprawdę świetna!

      Usuń

Prześlij komentarz