Rower na starość

Jakoś tak się ułożyło, że nigdy w życiu nie miałem roweru - najpierw "pożyczałem" od Siostry A. (która nie była wcale z tego powodu szczęśliwa), a później... przestałem z roweru korzystać. No, raz na parę lat pożyczałem na jedną czy dwie przejażdżki sprzęt od Rodziców albo Siostry Be. A teraz...

No, dostałem rower!

Naprawdę! Mój własny i mogę sobie jeździć tu i tam! Jest bardzo ładny, czarno-grafitowy:

Fotografia z witryny producenta

To prezent na imieniny od Żony - w tym miejscu jeszcze raz bardzo dziękuję!

Na razie nie jeździłem jeszcze tyle, ile bym chciał, ale trochę okolicy zwiedziłem (a jest tu co zwiedzać, bo przez ten niecały rok w zasadzie poruszałem się tylko po drogach, na których dawał radę samochód). Czekam na kask, bo w sklepie nie mieli mojego rozmiaru - czyli problem podobny, jak przy słuchawkach, mam za dużą głowę. Na szczęście odpowiedni (oby!) model znalazłem w sieci, powinien dotrzeć z tym tygodniu (jak pewnie zgadujecie, dostawa idzie zdecydowanie NIE przez Pocztę).

Przygotowuję się. Dzisiaj, na przykład, kupiłem uchwyt na rower i zamontowałem go w garażu. Jak już dojdzie kask, będę Panem Rowerzystą pełną gębą.

Tylko na polskie drogi strach wyjeżdżać...

Mam plan - będę jeździł polnymi!

Komentarze

  1. Graty, niech smiga przez lata. Nie zapomnij o oswietleniu :) i uchwytach na wode - zawsze miej przy sobie duzo wody ;) sprawdzone info! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! O, widzisz, uchwyt na wodę by się przydał - wprawdzie zamówiłem sobie torbę rowerową i tam też się uda coś wcisnąć, to uchwyt na bidon muszę koniecznie przemyśleć :D

      Usuń
  2. No i super! Wkrótce poczujesz, jakbyś miał siedmiomilowe buty. W krótkim czasie będziesz mógł obskoczyć kilka upatrzonych miejscówek na foty ;-)
    Porządne zamknięcie do roweru obowiązkowe. Ja nie mogę się skupić na pstrykaniu kiedy wiem, że nie zabezpieczyłam roweru. zamykam więc i odpływam w inny świat.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to, Bracie - przemierzaj okolice wzdłuż i wszerz! Kto wie, może za jakiś czas nie będziesz chciał już w ogóle korzystać z samochodu? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystanie z rowerów może prowadzić do uzależnienia! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz