[S] Ptasia drobnica

Lubicie wróble? Ja bardzo. A sikorki? Też? Wszystkie te popularne w naszym regionie ptaki mają jedną wspólną cechę - są malutkie. Do tej pory skupiałem się raczej na gawronach i srokach, tym razem jednak główne siły zostały przeznaczone na ptaszki malutkie, nie potrafiące dłużej wysiedzieć w jednym miejscu. Niestety, osobiście nie bardzo się nadaję do fotografowania "z podejścia", zwłaszcza na tak otwartym terenie, jakim jest ścieżka rowerowa przy Kochanowskiego w Swarzędzu. Ptaki widzą mnie z daleka i zazwyczaj po prostu uciekają - wielkie czarne monstrum z jakąś lufą nawet dla psów wygląda podejrzanie. No, ale coś tak jednak udało się zdziałać, zapraszam do oglądania:

Komentarze

  1. "Wielkie czarne monstrum z lufą"... i że to niby Ty? No proszę Cię...
    Pierwsze zdjęcie to wygląda tak, jakby model pozował :D
    Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja, ja :) Nawet Psot się mnie boi, dopóki nie zdejmę zimowej kurtki ;) Cieszę się, że zdjęcia się podobają :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz