[S] Kolejowo

Coś nie może się rozkręcić tegoroczny długi majowy weekend – jeszcze trzy dni temu było pięknie i słonecznie, teraz zaś – zimno, ponuro i na dodatek deszczowo. Ale i tak wybraliśmy się z Krzyśkiem na poranną sesję, tym razem w pobliże bocznicy kolejowej. Wschód słońca trwał może dziesięć minut i wyglądał niezbyt imponująco:

Potem zrobiło się zwyczajnie szaro. Wiele obiecywałem sobie po tym miejscu i planowałem odwiedzić je dużo wcześniej, ale dzisiaj jakoś nie potrafiłem wykrzesać z siebie pomysłów na ciekawe zdjęcia. Szkoda jednak marnować dwa stojące ciągi wagonów, zatem postanowiłem skupić się na szczegółach – w sumie nigdy wcześniej nie przyglądałem się dokładniej, jak wyglądają elementy wagonu kolejowego. Fascynujące były jednak zarówno kształty, jak i faktury oraz… kolory!

Na koniec jeszcze widok na filary wiaduktu – trochę skojarzyły mi się z jakąś starożytną świątynią:

Komentarze

  1. Twój blog został nominowany! Zapraszam Cię do zabawy: Nominacja do Liebster Award :-). Nagroda do odebrania oraz szczegóły na mojej stronie http://inspirujacacodziennosc.blogspot.com/2013/04/zoty-pak-ancuszek-obiecujacych-blogow.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz