[S] Mocno

Wybierając się dzisiaj na spacer, nie nastawiałem się specjalnie na fotograficzne wyczyny. Wręcz przeciwnie, postanowiłem do starego aparatu dokręcić "rybkę", która razem z nim przestała przesadnie zaginać przestrzeń i stała się "zaledwie" wypukłym szerokim kątem. Pogoda nie rozpieszczała, dlatego po obejrzeniu rezultatów postanowiłem dość mocno obrobić zdjęcia, zbliżając się wręcz do granicy między fotografią a grafiką. Taka obróbka pozwoliła wydobyć zrazu niewidoczne detale, a ponadto podkreślić zachmurzone niebo, jednocześnie jednak efekt nie każdemu musi się spodobać. Nie da się też ukryć, że Swarzędz prezentuje się w tej odsłonie nieco szpetnie (choć zarazem chyba bardziej prawdziwie). Cóż, zapraszam do oglądania i wyrażania opinii!

I, jako bonus, spojrzenie pod nogi:

Komentarze

  1. Oj tam, mógłbyś robić nawet foldery slumsów i zachęciłbyś do zwiedzania ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba taka obróbka :) Zdjęcie numer 1 rewelacja. Podoba mi się też to z torami, gdzie widać wydeptaną przez niecierpliwych pasażerów ścieżkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz