[S] Poznań Wschód

Jeszcze w zeszłym roku często przejeżdżałem obok stacji kolejowej "Poznań Wschód", omijając w ten sposób korki, tworzące się na Rondzie Śródka. Wtedy wielokrotnie powtarzałem sobie, że muszę się wybrać któregoś poranka, by sfotografować ten całkiem spory kolejowy węzeł, gdzie rozchodzą się drogi pociągów jadących do Gniezna i Swarzędza. Korzystając z ostatnich dni lata oraz ostatnich wczesnych wschodów słońca, pojechałem rano na ulicę Krańcową i udało mi się zarejestrować kilka ujęć, z których jestem całkiem zadowolony. Żałuję tylko, że tym razem Krzyśkowi nie udało się wyrwać w plener. Może za tydzień?

Tym razem będą trzy bonusy, czyli ujęcia z ulicy Krańcowej:

Komentarze

  1. widzę, że na wschodzie sporo zmian zaszło, odkąd byłam tam ostatnim razem.

    niedługo PńZachód też stanie się godnym ujęcia w Twój obiektyw. pucowanie tego dworca powoli zdaje się zbliżać do końca!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz