[S] Przymroziło

Zima czaiła się, czaiła, ale w końcu Święta przyniosły nieco śniegu i mrozu - na szczęście nie komplikując warunków drogowych, za co jestem głęboko wdzięczny, bo musiałem przebyć samochodem (w sumie) prawie 300km. Śnieg zastał mnie w Oborzyskach i choć mogłem sobie pozwolić na ledwie półgodzinną przechadzkę, to kilka kadrów zaprezentuję:

Przysłona: f/7,1, Czas: 1/250 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/8, Czas: 1/250 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/1000 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/8, Czas: 1/250 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/850 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Może w styczniu jeszcze trochę białego puchu się pojawi, dając okazje na nowe kadry? Bo nie ukrywam, że ostatnie lata nie rozpieszczają, jeśli chodzi o fotografowanie śnieżnych scenerii - ostatnią w miarę porządną zimową sesję robiłem bodajże w 2012 roku...

Komentarze

  1. Takie delikatne przyprószenie bielą też, jak widać, ładnie wygląda i jest fotogeniczne. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz