Komiksowa konkurencja

Trochę śmiałem się ostatnio, że Ladaco ma konkurencję, ale faktycznie okazało się, że dałem się wciągnąć w pułapkę. Otóż po opublikowaniu rebusa-zagadki na Facebooku podniosły się głosy i samego Arka Lubaszki, i innych odwiedzających jego profil, że to za mało, że ma powstać cały "odcinek" o przygodach Larka i Borsuka.

Na próbę narysowałem zatem odcinek, zatytułowany "Megastick" - nie wiem, czy jest sens publikować go tutaj, bo jest dość hermetyczny i raczej niezrozumiały do osób, które nie widziały nigdy "Gramy na gazie" i nie znają występujących tam panów - zresztą zobaczcie sami:

Tak czy owak, okazało się, że odzew społeczności jest na tyle pozytywny, że powstało już kilka części - to właśnie ich rysowanie kradło mi ostatnio każdą wolną chwilę, przez co blog jest mocno zaniedbany. Powstaje pytanie, czy faktycznie wrzucać te odcinki także tutaj - bo wydaje mi się, że chyba nie ma to dużego sensu. Dajcie znać w komentarzach.

Czy rozwinie się to w coś większego? Trudno w tej chwili wyrokować - ale faktem jest, że taki bardziej rozbudowany komiks daje jednak (fabularnie) trochę większe możliwości niż trzy kadry w Ladaco. Korzyścią dla mnie jest lepsze poznanie Clip Studio Paint, w którym te komiksy rysuję - wreszcie zacząłem korzystać z narzędzi do wydzielania kadrów, odkryłem też parę możliwości w zakresie wykorzystania pędzli czy wypełnień. To i parę pomysłów na dalsze części jeszcze mnie napędza - ciekawe, na ile tego paliwa starczy.

Komentarze