[S] Kolorowy misz-masz

Zauważyłem, że ostatnio mam tendencję do "mobilizowania się" i wykonywania zdjęć w jakimś konkretnym celu (np. żeby ćwiczyć fotografię latających ptaków). Czasem jednak trzeba dać sobie odetchnąć i po prostu pospacerować z aparatem w garści, fotografując tak zwane "co popadnie". Oszałamiających zdjęć się w ten sposób może nie zrobi, ale wraca prosta przyjemność z pstrykania!

PS. Z góry przepraszam te osoby, które cierpią patrząc na "maziaje". Mam akurat fazę rozmywania tła - trzeba przeczekać. Samo mi przejdzie!

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/850 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/1000 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/3000 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/550 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/640 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/500 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/680 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/450 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/125 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Dzisiaj jako bonusy dwa spotkane żyjątka, trzmiel i pajączek:

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/170 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Przysłona: f/1.8, Czas: 1/60 sec, Ogniskowa: 50,0 mm

Informacje techniczne: Fujifilm X-E1 i Pentacon 50/1.8.

Komentarze

  1. Aaaaaaa!!! Pająk!!!
    Ale oprócz tego to śliczności. :)))
    Jeśli o mnie chodzi, to mi się takie z rozmazanym tłem baaardzo podobają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pająk, tylko pajączek :o) Miał najwyżej 3 milimetry długości :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwór to potwór, niezależnie od rozmiaru. :)
    Masz jeszcze śliczną mrówkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :o) W sumie rzeczywiście, powinna być jako bonus ;o) No, i ta mrówka była większa od pajączka, małego i kochanego ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo dla mrówki. :)
    Malutki... jadowity potworek. :) No wiem, że są pożyteczne. Niech sobie będą. Byle w rozsądnej odległości ode mnie. :)
    No to lecę, bo mi zaraz szkolny dziecię przywiezie. Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz