[S] Księżycowa noc

Mimo że preferuję zdecydowanie wschody słońca, zdarza mi się wyjść na zdjęcia także wieczorem (przy czym mam wrażenie, że już kiedyś podobne zdanie pisałem... hm...) Tak czy inaczej, odzyskawszy możliwość mocowania aparatu na statywie, przebiegłem się to tu, to tam, od czasu do czasu cykając jakąś fotografię (he, he). I powiem Wam, że całkiem przyjemnie fotografuje się przy księżycowym świetle, w szczerym polu.

Tylko chłodny ten kwiecień trochę.

Przysłona: f/7,1, Czas: 2.3 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/5,6, Czas: 10 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/5,6, Czas: 30 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/5,6, Czas: 27 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/1,4, Czas: 1.6 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/7 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/1,4, Czas: 0.2 sec, Ogniskowa: 23,0 mm

Przysłona: f/2,8, Czas: 0.6 sec, Ogniskowa: 58,0 mm

Przysłona: f/2,8, Czas: 4 sec, Ogniskowa: 58,0 mm

Komentarze

  1. "Blask sączący się zza drzew mówił mu, że źródło już blisko. Jeszcze parę kroków. Minął zakręt i stanął olśniony. Ze skały spływał niewielki strumyk. Wpadał do zbiornika z najczystszego alabastru. Migotał złociście i przelewając się przez brzeg, spływał dalej migotliwą strugą."
    No znowu! :)))
    Mam nadzieję, że święta miałeś udane i aura zrobi się bardziej wiosenna i będzie cieplej. :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz