Perełka - Kabelek

Perełka ostatnimi czasy przed snem preferuje rozmowy na tematy wszelakie, zamiast słuchania bajek. Rozmawiamy więc i dzisiaj, czy może raczej ja słucham, jak to by sobie Perełka zorganizowała sklep z pamperkami*. W tym miejscu byłoby to, w innym tamto, tutaj biurko z kasą i "tym kalkulatorem do płacenia, wiesz tata". Trwało to dość długo, więc zdecydowałem, że na dziś koniec, a resztę sobie opowiemy jutro.

- Łe, szkoda, nie opowiedziałam wszystkiego... - burczy Perełka.

- Opowiesz jutro przy śniadaniu. - przekonuję.

- No dobra, ale wiesz tata, szkoda, że nie masz takiego kabelka, żeby się przyłączyć do mojej głowy.

- Do twojej głowy? - pytam lekko zszokowany.

- No, byś sobie mógł obejrzeć moje myśli i ten cały sklep!

- Ale czy ty byś wtedy nie widziała też moich myśli? - pytam z obawą, a Perełka radośnie:

- Ooo! Bym widziała, co robiłeś, jak byłeś mały!

- Hm... ale wiesz, tata nie zawsze był fajny i grzeczny... - zaczynam i słyszę:

- No właśnie!

pamperek - gwar. ludzik, figurka, laleczka

Komentarze