[I] Gadanie Gadesa - Finduilas Faelivrin

Ten odcinek rodził się w prawdziwych bólach, chociaż pod względem jakości dźwięku miał być najlepszy z dotychczas nagranych, bo główna bohaterka, Karolina, pojawiła się specjalnie w moim studio. Niestety, RødeCaster miał inne plany i po prostu przerwał nagranie. Później próbowaliśmy porozmawiać zdalnie, za pomocą Discorda, ale ponownie RødeCaster miał inne plany i musiałem co pół godziny włączać i wyłączać nagrywanie. Potem montaż trwał nieprzyzwoicie długo, bo musiałem synchronizować wiele plików dźwiękowych, a jednocześnie uczyłem się obróbki w programie Reaper. Ostatecznie jednak w ostatni poniedziałek skończyłem montaż, a dzisiaj odcinek jest już do odsłuchania, do czego zachęcam. Jakość dźwięku wypadła raczej średnio, ale mam nadzieję, że jest zrozumiale:

Komentarze