[K] Klawiatura Logitech K375s po raz trzeci

Minęły kolejne miesiące od wyniesienia klawiatury K375s na strych i z konieczności (awaria klawiatury Microsoft 600) musiałem przywlec tę klawiaturę z powrotem. Przez miesiąc było dobrze, już myślałem, że może sterowniki zaczęły działać, lecz dzisiaj odkryłem, co powoduje wyłączenie komputera. A jest to kombinacja klawiszy Fn+L, którą nacisnąłem dzisiaj zamiast kombinacji prawy alt+L, wpisującej literkę "ł"...

Po przywróceniu komputera do życia zacząłem szukać rozwiązania, czyli jak wyłączyć wspomnianą kombinację. Szybko znalazłem wątek, założony przez Polaków, w którym firma Logitech (obecnie - Logi) napisała wykrętnie, że ta kombinacja to nie ich sprawka i klienci mają sobie szukać ustawień we własnych komputerach, bo Logi nic nie zamierza z tym robić.

Na szczęście jeden z zaangażowanych w sprawę odkrył, że można wyłączyć funkcję przycisku uśpienia, ale tylko za pomocą starego Panelu sterowania (czy będzie on jeszcze w Windows 11?). U mnie akurat ustawienie "Nie rób nic" nie zadziałało, za to pomogło ustawienie przycisku uśpienia na usypianie... monitora. Tak czy owak, Logi się nie popisało, więc trudno, bym zmienił zdanie w sprawie K357s, ale dobrze, że przynajmniej jest jakieś obejście, by nie tracić efektów pracy...

Komentarze