[M] gadestRing - Synergy (edycja cyfrowa)

Minęło już embargo na publikację tego albumu w sieci i po uzyskaniu zgody od wydawcy, firmy retronics.eu, po niemal roku od debiutu wersji CD, umieściłem album "Synergy" w serwisie SoundCloud.

Przypomnę w skrócie, że nie jest to mój całkowicie autorski album, a raczej efekt eksperymentu i współpracy z Michałem "stRingiem" Radeckim-Mikuliczem po ciepło przyjętej płycie ATARI Covers. Zamysł był taki, że wziąłem jedenaście utworów Michała, stworzonych do dem i gier na "małe" ATARI i nagrałem je po swojemu, w swoich wersjach. Następnie zebraliśmy wszystkie te utwory - oryginały i moje aranżacje - i zrobiliśmy z tego płytę CD. Z tego, co mi wiadomo, nawet parę egzemplarzy faktycznie się rozeszło tu i tam - a jeśli ktoś się nie załapał, to ma teraz okazję posłuchać. I to obu wersji, więc kto wie, może odkryjecie w sobie słabość do muzyki z ośmiobitowej Atarynki? Zapraszam do słuchania:

Komentarze

  1. Świetnie. że można już posłuchać całej płyty online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D też mi to odpowiada, bo dojdzie kolejny zestaw muzyczek do słuchania w soboty przy sprzątaniu :)

      Usuń

Prześlij komentarz