Blogowa statystyka 2020

Pora na podsumowanie blogowego roku 2020 - a jest co podsumowywać tym razem, chociaż i poprzedni rok nie wyglądał tragicznie. Na początek tradycyjne zestawienie kolejnych lat:

Pobity został zatem (i to definitywnie) rekord z 2015 roku, a przy uwzględnieniu liczby 114 wpisów z bloga https://gadesound.blogspot.com ogółem jest to 430 wpisów (!), co mnie samemu wydaje się nie do wiary.

Kolejne zaskoczenie to typy wpisów - dość niespodziewanie wygrały tutaj audiobooki (pomijam wpisy bez kategorii). Nie spodziewałem się, że było ich w tym roku aż kilkadziesiąt, ale faktycznie np. "Wyspę Robinsona" zacząłem publikować pod koniec grudnia 2019, a tutaj było ponad trzydzieści rozdziałów. Strasznie dawno mi się to wydaje...

Drugie w kolejności są spacery, co również mnie zaskakuje, bo fotografia zupełnie nie kojarzy mi się z tym rokiem. Ale fakt jest faktem, że fotograficznych relacji pojawiło się ponad czterdzieści.

Odwiedzin przybyło i licznik minął 275 tysięcy - dziękuję bardzo wszystkim odwiedzającym i czytającym mojego bloga (a nawet oba blogi, bo na drugim również licznik drgnął - podskoczył z 3 tysięcy odwiedzin do 10 tysięcy!). Przybyło komentarzy i obecnie na 1713 wpisów przypada ich ponad 3000.

Niezmiennie najpopularniejszym wpisem jest Rysowanie komiksów bez rysowania, który osiągnął ponad 22 tysięcy odsłon.

No i chyba to tyle, wykresy zrobione, satysfakcja osiągnięta, Czytelnicy wynudzeni. Tak zaczynamy 2021 rok!

Komentarze