[K] Nowy SNS-HDR w wersji beta

Ha, już traciłem nadzieję, że powstanie jakaś aktualizacja do najczęściej przeze mnie używanego programu do techniki HDR, a tu z blogu Ewy i Piotra dowiaduję się, że prace nad nową wersją SNS-HDR nie dość, że nie zostały zarzucone, to ukazała się właśnie wersja beta! Udział w testowaniu mogą wziąć osoby posiadające licencję Home lub Professional dla aktualnej wersji programu.

Większych testów nie robiłem, ale już to, co widzę, bardzo mi się spodobało. Po pierwsze, nie ma rewolucji. Program wygląda bardzo podobnie do poprzedniej wersji, więc obsługuje się go niemal identycznie. Po drugie, zdecydowanie przyspieszył! Wczytałem na próbę ten sam zestaw zdjęć do starej i do nowej wersji i zysk czasowy był zawsze w granicach 30-40%. Sam zysk czasowy to już coś, ale autor dodał jeszcze sporo nowych możliwości wpływania na ostateczny kształt obrazu (nowe rodzaje regulacji, pozwalające jeszcze lepiej "dopieścić" fotografię).

Niestety, trudno zgadnąć, kiedy ukaże się wersja finalna - chciałoby się już, zaraz, ale obecna postać bety wróży raczej przynajmniej kilkutygodniowe oczekiwanie. Szczęście w nieszczęściu jest takie, że osobiście obrazy HDR robię bardzo rzadko, więc gdy najdzie mnie na to ochota, pewnie nowy SNS-HDR już będzie dostępny. Sebastianie, do dzieła!

Komentarze