[M] Gades - Walczyk

Nauka postępuje - tym razem postanowiłem spróbować zrobić coś "klasycznego", a czego jeszcze nigdy nie robiłem. Przed Wami zatem walczyk.

Utwór prościutki i krótki, a jednak jego powstanie związane jest aż z trzema powodami: pierwszy (i najważniejszy) to powód "szkoleniowy", czyli zwyczajnie chciałem zobaczyć, jak to jest napisać taki walczyk (ponadto miał to być utwór szkoleniowy na potrzeby nowo powstającego tutoriala); drugi powód to test skrzypiec od Native Instruments; w końcu trzeci powód to upór Siostry Be, która po przesłaniu pierwszej (i w domyśle ostatecznej) wersji zażądała rozwinięcia.

Zapraszam do słuchania!

Komentarze

  1. Teraz działa normalnie.:)
    Walczyk cudowny! Rozmarzyłam się po wysłuchaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Perełce też się podoba i sobie czasem tańczymy :) Teraz sobie właśnie uświadomiłem, że to chyba pierwszy mój utwór, do którego ktokolwiek zatańczył, ha, ha! :D

      Usuń

Prześlij komentarz