[S] Lipcowa niedziela w Botaniku - zwierzęta

Dziś dalsza część relacji z niedzielnej wyprawy do Ogrodu Botanicznego we Wrocławiu, nie tak może obfita, ale parę udanych zdjęć się znajdzie. Niestety, inaczej niż przy roślinach, bez ciągłego treningu wprawa w fotografowaniu ruchomych celów spada, więc trudno tu o jakieś prawdziwe majstersztyki, ale miło było pstryknąć portret trzmielowi czy przyłapać bielinka na obiedzie (to jedyne w miarę udane zdjęcie, a wierzcie, że bielinka próbowałem ustrzelić przez cały ten spacer - no, ale wiadomo, zaawansowane ADHD tego motyla nie sprzyja portretowaniu go). Miłego oglądania!

Przysłona: f/3,5, Czas: 1/1250 sec, Ogniskowa: 105,0 mm

Przysłona: f/3,5, Czas: 1/320 sec, Ogniskowa: 105,0 mm

Przysłona: f/9, Czas: 1/200 sec, Ogniskowa: 105,0 mm

Przysłona: f/10, Czas: 1/200 sec, Ogniskowa: 105,0 mm

Przysłona: f/4, Czas: 1/1600 sec, Ogniskowa: 105,0 mm

Przysłona: f/3,2, Czas: 0.02 sec, Ogniskowa: 105,0 mm

Przysłona: f/3,2, Czas: 0.01 sec, Ogniskowa: 105,0 mm

Przysłona: f/3,2, Czas: 1/60 sec, Ogniskowa: 105,0 mm

I bonusowo dowód, że zdjęcia powstały we wrocławskim Ogrodzie Botanicznym - taki krasnal jest tylko jeden!

Przysłona: f/4, Czas: 1/200 sec, Ogniskowa: 105,0 mm

Komentarze

  1. Mam! Srogoń baldaszkowiec (Rhinocoris iracundus) - model na pierwszym zdjęciu.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo! tego to bym w życiu nie zgadł :) dla mnie fajny robaczek na fajnym kwiatku :) (i teraz dostanę po głowie od Aniki za "fajny kwiatek" ;))

      Usuń
    2. Na moim blogu widać do czego prowadzi zazdrość.:)))

      Usuń
    3. A widziałem, widziałem :)

      Usuń

Prześlij komentarz