[S] Błyskawiczny spacer

Ha, tak nieudanego porannego spaceru nie pamiętam - już te niespełna dwa tygodnie temu było o wiele lepiej. Tym razem z wiernym Fufu w garści wymknąłem się tuż przed piątą, gdy na wschodzie niebo zaczynało wyglądać obiecująco lśniąc purpurowo. Planowałem spacer w stronę turkowskiego Rynku i powrót ulicą Uniejowską. Po przejściu dwudziestu metrów na głowę spadły mi pierwsze krople deszczu - początkowo łudziłem się jeszcze, że to krótka poranna mżawka, jednak z minuty na minutę padało mocniej. Po dojściu niemal do samego "blaszaka" i budującego się obok "Piotra i Pawła" (urok jaki czy co?) oceniłem, że nie ma sensu iść dalej. Szybkim krokiem wróciłem, pstrykając mimo padających kropel. Po dwudziestu minutach byłem z powrotem w ciepłym łóżku - całe szczęście, że zawróciłem w porę, bo za oknem rozpoczęła się regularna ulewa.

Siłą rzeczy trudno o jakieś wyśmienite kadry, jednak dokumentuję poranne wyjście, bo zdjęć z Turku na blogu jest jak na lekarstwo. Może następnym razem uda się uwiecznić nie tylko osiedle Wyzwolenia, ale dotrzeć do centrum?

Przysłona: f/1,4, Czas: 0.04 sec, ISO: 3200

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/45 sec, ISO: 3200

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/40 sec, ISO: 3200

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/40 sec, ISO: 3200

Przysłona: f/1,4, Czas: 0.02 sec, ISO: 3200

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/35 sec, ISO: 3200

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/80 sec, ISO: 3200

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/80 sec, ISO: 3200

Przysłona: f/1,4, Czas: 0.01 sec, ISO: 2000

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/40 sec, ISO: 3200

Przysłona: f/1,4, Czas: 1/70 sec, ISO: 3200

Jako rekompensatę umieszczam dwa zdjęcia z poprzedniego wieczoru, kiedy również przeszła nad nami ulewa, dostarczając jednak pewnych pozytywnych elementów: niebo przeszyła podwójna tęcza, a i chmury nabrały pięknych kolorów - szkoda, że trzeba to było podziwiać wyłącznie z blokowego balkonu:

Przysłona: f/5,6, Czas: 1/340 sec, ISO: 200

Przysłona: f/5,6, Czas: 0.01 sec, ISO: 400

Komentarze