Radio Nowy Świat

"Trójka", czy program III Polskiego Radia upadł - może nie formalnie, ale na pewno w oczach wielu. Afera z "Trójkową Listą Przebojów" i piosenką Kazika sprawiła, że co ważniejsi redaktorzy, nie godząc się na to, co zrobiły władze, po prostu na znak protestu odeszli. Władza się wprawdzie niespecjalnie przejęła, ale co innego słuchacze. Na szczęście powstała inicjatywa powołania nowego radia, "Radia Nowy Świat".

Wystarczy spojrzeć na skład zespołu, by ci, który "Trójkę" niegdyś lubili, zaczęli dopytywać się, a gdzie, na jakiej częstotliwości można nowego radia posłuchać? Ano na żadnej - przynajmniej na razie, ale w sumie nie wiem, czy "Nowy Świat" będzie się ubiegało o koncesję. Radio dostępne jest tylko w internecie (co w sumie sprawia, że tak naprawdę radiem wcale nie jest), a szczegółowe informacje o sposobach słuchania oraz m. in. linki do aplikacji mobilnych znajdziecie na stronie radia. Na próbę najprościej wejść po prostu na główną stronę i kliknąć przycisk Play (czyli trójkącik w kółku).

Ze swojej strony już mogę zachęcić, chociaż jeszcze jakoś szczegółowo nie słuchałem publicystyki, bo w drodze do pracy słychać tylko muzykę, za to z tego, co słyszałem, mam dwie dobre wiadomości: muzyka jest dobra i kompletnie nie słychać żadnych reklam. Już samo to mnie przekonuje.

Mam tylko nadzieję, że jednak ostatecznie stacja pojawi się również na falach eteru, bo mimo wszystko słuchanie w aucie przez internet nie jest jakoś wybitnie komfortowe...

Komentarze