Debiut na łamach Atari On-Line

W związku z moimi tegorocznymi pracami nad tworzeniem coverów muzyki z "małego" Atari, pisałem kilkukrotnie na https://gadesound.blogspot.com o tym zagadnieniu. A że w ostatnim wpisie umieściłem link do dużej paczki przekonwertowanych muzyczek (z formatu sap na format mid), postanowiłem tym plikiem podzielić się z serwisem Atari On-Line. Coś, co miało być tylko wpisem na forum, zostało zamienione za sugestią Krzysztofa "Kaza" na pełnoprawny artykuł:

Oczywiście treść jest mocno hermetyczna, więc to raczej nic do czytania "do poduszki", ale chwalę się, bo "a co!". Zawsze to jednak szerszy zasięg, niż mój blog, no nie? Może się komuś efekt mojej pracy jednak przyda - zawsze byłaby to jakaś wartość dodana.

No, to sobie pobyłem redaktorem, teraz czas wracać do blogowej rzeczywistości.

Komentarze

  1. Dziś rano włączyłam sobie muzykę z Atari i myślę sobie, że zdecydowanie za szybko się kończy. Myślę, że po tym artykule na Atari On-line wrócisz jeszcze do tego projektu i powstaną jakieś nowe covery. CZEKAM!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz