[S] Warsztaty - dzień drugi, Kórnik

Po porannej sesji plenerowej zostało tylko trochę czasu na wyczyszczenie butów i zjedzenie śniadania, bo już o 10:00 w planach był wypad do kórnickiego Zamku, gdzie mieliśmy przewidziane całe cztery godziny fotografowania wnętrz. Tym razem znów się spóźniłem (tam do licha, dawno już się tyle nie spóźniałem), jednak zostałem wpuszczony i po założeniu kapci mogłem przystąpić do fotografowania.

Ogończyk, herb Działyńskich:

Jelita, herb Zamoyskich:

Resztę czasu spędziliśmy, przechadzając się po wszystkich dostępnych salach i próbując zrealizować fotograficzne plany (których, przyznam bez bicia, w zasadzie nie miałem, więc w moim przypadku była to radosna improwizacja). Między innymi mało odkrywczo postanowiłem wykonać kilka kadrów symetrycznych:

Są też, oczywiście kadry mniej symetryczne, a nawet bardziej zbliżeniowe:

Komentarze

  1. Wnętrza niby zwykłe, ale te zdjęcia ogląda się z zachwytem.
    Pozostali uczestnicy też gdzieś pokażą swoje zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tutaj jest galeria, do której uczestnicy warsztatów mają wrzucać swoje prace: http://www.dfv.pl/gallery/v/Warsztaty/rogalin/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz