PyrCaster 2021 - Międzynarodowy Dzień Podcastów

Szczerze? Nie wiedziałem w ogóle, że jest coś takiego, jak Międzynarodowy Dzień Podcastów, przypadający na ostatni dzień września. Dowiedziałem się przypadkowo, na jakiejś stronie wpadł mi w oko baner, jak się okazało, pochodzący ze strony https://pyrcaster.pl. Z kolei szybko okazało się, że PyrCaster organizuje 2 października z okazji tegoż dnia sporą imprezę, najeżoną prelekcjami, odczytami i dyskusjami. Hm, brzmi interesująco, zgromadzono bardzo zacne grono prelegentów i chyba każdy może znaleźć coś dla siebie - będzie i o biznesie, i o grafice, i o obróbce dźwięku (oraz o paru innych sprawach).

Jedyny problem to na razie kupno biletu, bo mimo że teoretycznie można płacić albo kartą, albo przelewem przez Przelewy24, to w praktyce ta druga opcja nie działa. Może ja już mam paranoję, ale jakoś nie uśmiecha mi się podawać danych karty kredytowej na stronie, którą odwiedzam pierwszy raz, a na dodatek na której inne możliwości płatnicze są "niedostępne z powodu problemów"...

Problem został zgłoszony i mam nadzieję, że do końca miesiąca zostanie naprawiony. Liczę na to.

Komentarze