Zgadywanka

Bywały już na moim blogu różne zgadywanki, przeważnie makro. Tym razem zgadywanka typu "krótkowidz" - czyli zdjęcia celowo nieostre. Co jest na którym? Do dzieła! Dla jasności - każde zdjęcie oznaczone jest literą, umieszczoną POD fotografią.

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

Odpowiedzi: A - sosna, B - jabłonka, C - dmuchawce, D - kawiarniane stoliki i krzesełka, E - konewka, F - model żaglowca, G - bydlęca czaszka, H - białe komunijne baloniki, I - cytryny na piętrowej paterze, J - paprotka, K - figura Johna Belushiego z Blues Brothers :o)

Komentarze

  1. A - młode pędy sosny, B - kwitnący pęd (może tawuła albo czeremcha, chyba, że to zdjęcie zeszłoroczne - wówczas mógłby to być ligustr), C - przekwitły mniszek lekarski, G - czaszka (sarny?), H - siatka ogrodzeniowa, I - żółte kule... hm, jakaś zabawka? J - szczytowy fragment liścia, chyba paproci, K - żołnierz(yk). D, E, F - nie mam pojęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie zagadka, to quiz.:))) No dobra, spróbuję i ja.:)))
    A - sosna, B - forsycja, C - tzw. dmuchawiec, D - stolik i krzesła, takie kawiarniane, E - zraszacz do trawy, F - model żaglowca, G - czaszka jakiegoś zwierzęcia, H - kryształowy wazon, I - cytryny, J - paproć, K - strażak.
    A jak już się przestaniesz śmiać, to (mam nadzieję) podasz nam prawidłowe odpowiedzi.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B, H, K - nie, nie, nie :o) A prawidłowe odpowiedzi - powiedzmy, że w poniedziałek, żeby dać szansę innym (bo kto wie, może jeszcze ktoś zajrzy tutaj ;o)))

      Usuń
  3. Ja pasuję. To drzewo - ni wiśnia ni orzech mnie denerwuje. Co to jest?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, zamieściłem odpowiedzi na końcu posta :D

      Usuń
  4. Tja... No ale te baloniki mnie zaskoczyły.:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz