[K] Nowa-stara strona

Przyszła pora, żeby zaktualizować stronę https://konradlesniak.pl/, bo praktycznie od dwóch lat leżała nietknięta. Po co zmieniać coś, co jest dobre? No, trzeba zmienić, jeśli dobre być przestaje. Po pierwsze, jeden z linków przestał działać, a po drugie strona kiepsko wyglądała na telefonach (nie było wersji mobilnej), przez co powstawały trudności np. z nawigacją.

Tym razem poszedłem w czernie:

Dla przypomnienia, tak wyglądała poprzednia wersja:

Wiadomo, że nie jest to żadna rewelacja, po prostu stronka z linkami, ale za to łatwiej jest komuś podać właśnie ją niż np. kazać szukać po nazwie w jednym z serwisów, których używam do publikowania treści.

No i oczywiście prośba do wszystkich o zgłaszanie problemów z wyświetlaniem - zarówno w komputerze, jak i na telefonie (przy czym prosiłbym o choćby informację o używanej przeglądarce). Ja sprawdziłem na Edge, Vivaldi, Brave i Chrome i wszystko wyglądało w miarę ok.

Komentarze

  1. U mnie brzytwa (Slimjet). Obejrzałam też trochę wszystkiego, zwłaszcza zdjęć. "Smugi" - bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ech, kiedyś to były czasy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa strona prezentuje się elegancko, ale poprzednia wersja też była ok :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz