[E] Affinity Designer - Dodajemy polski słownik

Dzisiaj króciutko, bo i temat w miarę prosty. Film o tym, jak zainstalować słownik języka polskiego (albo i innego) w Affinity Designerze. Jak - to raz, a dwa - to skąd w ogóle taki słownik wziąć? Wszystko wyjaśnione w filmie i opisie, więc zapraszam!

Z technicznych rzeczy - nadal ćwiczę zoomowanie, aby pokazywać szczegóły wykonywanych czynności. Tym razem obyło się bez wmiksowywania dodatkowych fragmentów wideo, za to popróbowałem dodawać zaznaczenia, żeby móc wskazać jakiś konkretny fragment. I po tym, jak już się namęczyłem z jakąś dziwną ramką okna, by ją jakoś wystylizować na zaznaczenie, i jak już wyrenderowałem film, i wrzuciłem na YT, przypomniałem sobie, że przecież Resolve 16 ma coś takiego, jak adnotacje. Lepiej późno, niż wcale...

Komentarze

Prześlij komentarz